dimecres, 12 de gener de 2011

Sobre els comentaris en els meus blogs


 Aquest blog és meu, és casa meva, i com a tal, el penso tractar. Hi sou tots benvinguts, però heu de saber comportar-vos. Estic una mica fart dels comentaris (anònims la majoria, per tant, cobards), que sembla que únicament busquen fer mal o criticar de manera barroera, maleducada i sovint insultant, digne d'éssers amb activitat cerebral mínima. A casa dels altres s'hi entra amb educació envers tothom. 

Em fa feliç que la gent hi deixi la seva opinió i que facin comentaris, però fa temps que vaig decidir habilitar la moderació d'aquests, per tant censuro i em carrego sense cap remordiment aquells que em semblen fora de to, que són insultants o que acusen sense fonament. 

Avisats esteu. I ara, a continuar llegint, si us dona la gana, i si no és així, bon vent. 


Publica un comentari a l'entrada

Primers migradors en pas postnupcial

De fet ja fa un parell de setmanes que s'evidencia la migració postnupcial o de tardor. Els primers senyals, els més evidents són la mar...