dimecres, 12 de gener del 2011

Sobre els comentaris en els meus blogs


 Aquest blog és meu, és casa meva, i com a tal, el penso tractar. Hi sou tots benvinguts, però heu de saber comportar-vos. Estic una mica fart dels comentaris (anònims la majoria, per tant, cobards), que sembla que únicament busquen fer mal o criticar de manera barroera, maleducada i sovint insultant, digne d'éssers amb activitat cerebral mínima. A casa dels altres s'hi entra amb educació envers tothom. 

Em fa feliç que la gent hi deixi la seva opinió i que facin comentaris, però fa temps que vaig decidir habilitar la moderació d'aquests, per tant censuro i em carrego sense cap remordiment aquells que em semblen fora de to, que són insultants o que acusen sense fonament. 

Avisats esteu. I ara, a continuar llegint, si us dona la gana, i si no és així, bon vent. 


3 comentaris:

Sussss ha dit...

Caram, al blog de Paco Elvira, el post d'avui parla del mateix...

Alfons ha dit...

Sí, l'he vist i m'ha sembla una bona manera d'expressar el que està passant i una bona manera de reaccionar. És enotjós haver d'estar llegint i censurant missatges anònims de gent que sembla que visqui per fer la punyeta als altres.

Anònim ha dit...

Gràcies per la crítica raonable. Jo i el meu veí s'acaba de preparar per fer una investigació sobre això. Tenim un robatori d'un llibre de la nostra biblioteca local, però crec que he après més de l'entrada. Estic molt content de veure la informació tan gran que es comparteix lliurement per aquí.

Viatge naturalista a Extremadura i Andalusia (part 3 i final, suposo): Doñana i una nit a la Sierra de Andújar

  Doñana No hi ha futur sense Doñana. No es coneix la llum fins que no coneixes Doñana. No he conegut cap espai natural més fascinant natura...