dimecres, 12 de gener del 2011

Més blogs, més Natura (II)

 Aquest nou any m'he fet el propòsit de publicitar el que em sembla que és meritori i necessari de compartir. Aquells projectes que ja hem dit que, malgrat que poc reconeguts, reunexien molta saviesa i coneixements, aquelles petites empreses sovint molt locals i, per tant, molt importants.

En aquesta ocasió us voldria aconpanyar al blog d'en Màrius Domingo http://mariusdomingo.blogspot.com/, un batec diari d'allò que envolta al seu autor, no només dels fets naturals més propers sino de tot allò que li causa empremta. Aquest és un blog on, al contrari del meu, les imatges que l'autor té la sort de captar són tan documentals i descriptives com els propis textos.

1 comentari:

Màrius ha dit...

Hola.
Moltes gràcies per aquesta recomanació. L'acabo de veure quan intentava de contestar-te al teu comentari d'avui al meu bloc.
Ànims i endavant amb l'activitat blocaira.
Per cert, la moderació dels comentaris jo diria que és obligatòria, només faltaria que tothom pugués utilitzar el teu tauler d'anuncis per a insultar o ofendre a tercers o a tu mateix, no?
Una encaixada.

Viatge naturalista a Extremadura i Andalusia (part 3 i final, suposo): Doñana i una nit a la Sierra de Andújar

  Doñana No hi ha futur sense Doñana. No es coneix la llum fins que no coneixes Doñana. No he conegut cap espai natural més fascinant natura...