dijous, 15 de gener del 2009

Off topic: ajuda amb els comentaris

Tot i que en la resta de blogs no tinc cap problema en permetre comentaris, en aquest blog sobre l'estany de Sils no aconsegueixo fer-ho possible. Aparentment la configuració és la mateixa. És a dir, en la configuració tinc habilitat la possibilitat de permetre comentaris, i cada cop que publico un post m'asseguro que així sigui, però no hi ha manera de que després la gent pugui aportar comentaris.
Si algú més entès que jo em pot donar un cop de mà li estaria agraït. Em podeu enviar un missatge a alfonsdg@gmail.com
Gràcies anticipades.

3 comentaris:

Alfons ha dit...

Gràcies a l'Òscar Bargallo ja podem tenir comentaris.

LNC ha dit...

Jo m'ho vaig estar mirant.. què era? la moderació?

Alfons ha dit...

Doncs, no. Al disseny del blog (elements de pàgina) s'havia d'anar a l'edicio dels missatges i habilitar l'opció de comentaris.

Gràcies.

Viatge naturalista a Extremadura i Andalusia (part 3 i final, suposo): Doñana i una nit a la Sierra de Andújar

  Doñana No hi ha futur sense Doñana. No es coneix la llum fins que no coneixes Doñana. No he conegut cap espai natural més fascinant natura...