diumenge, 21 de febrer del 2010

Secans de Breda i més primeres arribades




Diumenge 21-02-10 als secans de Breda (veïnag de Pagès de Dalt) com a més destacat:

1 bernat pescaire
1 àguila calçada (primera arribada) fase fosca empaitada per un aligot
4 aligots
1 astor
1 xoriguer
1 picot garser petit
17 cotolius
3 aloses
Unes 20 titelles
2 pardals de bardissa
1 tord ala-roig
7 grives
Mínim 30 tords
2 pica-soques blaus
1 botxí meridional
Mínim 1 cornella
Uns 150 pinsans
1 durbec mascle cantant en vol
Uns 25 gratapalles
2 sits negres

Observador: David Caballé

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Alfons, m'agradaria visitar algunes de les llacunes i zones humides de La Selva, tinc entès que n'hi ha moltes i molt interessants. Em podries fer alguna recomanació?

per cert, gràcies per posar un link al meu blog! de moment, vaig lluitant amb la bassa, amb molts dubtes! Només l'he omplert amb aigua de pluja.

Viatge naturalista a Extremadura i Andalusia (part 3 i final, suposo): Doñana i una nit a la Sierra de Andújar

  Doñana No hi ha futur sense Doñana. No es coneix la llum fins que no coneixes Doñana. No he conegut cap espai natural més fascinant natura...