divendres, 9 de gener del 2009

Un petit aclariment

Darrerament estic rebent demandes de col·laboració, d'opinió o de informació sobre diversos aspectes relacionats amb la conservació de l'Estany, sobretot pel que fa als diferents projectes urbanístics i de infraestructures que semblen que amenacen, un cop més, la seva integritat.
En primer lloc voldria agrair les comunicacions rebudes i especialment la confiança dipositada. Però també voldria aclarir que tot el que bonament pugui fer ho faré a títol personal, sempre i quan un llarg llistat de condicionants m'ho permetin.
Vaig deixar la presidència del Col·lectiu Bisaroca i em vaig donar de baixa de l'associació fa més d'un any, i no hi tinc cap contacte excepte algun de molt puntual, com la col·laboració amb l'edició del calendari de l'Estany. Per tant, no puc actuar ni representar a cap entitat.
Ens hem de felicitar per tots els que esteu treballant de forma professional o totalment altruista per la conservació i la millora de l'Estany de Sils. El coneixement i la mentalitat envers aquest important i únic espai natural ha canviat darrerament, i ho ha fet per millorar.
Gràcies a tothom i bon any.
Una salutació.
Alfons Delgado-Garcia

Viatge naturalista a Extremadura i Andalusia (part 3 i final, suposo): Doñana i una nit a la Sierra de Andújar

  Doñana No hi ha futur sense Doñana. No es coneix la llum fins que no coneixes Doñana. No he conegut cap espai natural més fascinant natura...